2 veckor till julafton

Datum: 2008-12-10 Tid: 18:49:33
Då var det den 10 dec idag, alltså 2 veckor kvar till julafton =)
Har varit ute och shoppat tillsammans med min mor idag, lika bra det, slippa alla stressade människor som ska ut och julhandla i helgen. Skönt att vara ute i god tid, se till att man har alla julklappar färdiga snart, så slipper man bry sig om det sen. Risken när man är ute på stan är att man ofta hittar så mycket till sig själv, som man vill köpa, glömmer av att handla till de man ska =(
Jag kom hem med två kassar idag, köpte en svart lång stickad kofta, en kortärmad svart, stickad klänning/lång topp, en västliknande tuff, lång topp/klänning, lite prydnadssaker (bla en ljuslykta att ha på väggen och 2 st tillhörande ljuslyktor att ha på bordet) Mitt kommer att hamna i hallen =)
Har köpt en julklapp till min älskling och en till min pappa......så än är jag inte klar.

Var en sväng på Ikea, åh vad det stället suger, får de aldrig in något nytt? Usch o fy så tråkigt...Jag tror jag dör...Är i behov av ett par svarta sängbord, och ett vitt sideboard till köket. Men till Ikea kommer det dröja länge tills jag sätter min fot där igen. Är ganska trött på deras saker, plus att det är så tråkigt att alla handlar där, så ofta har man lika prylar som någon man känner....Där emot så är ju Em, Mio, Stalands möber bra affärer tycker jag.....

   

Hoppas att alla har skrivit sina önskelistor och skickat dem till tomten nu! =)


Kommentarer
Postat av: helena

ja nu är de inte långt kvar tills de är jul =) mysigt!! så de är dags för dig att komma på nå du vill ha ut av tomten ;)

2008-12-10 | 19:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback