Hårproblem

Datum: 2011-09-26 Tid: 21:26:48
Då var helgen redan slut och det är måndag igen och en ny arbetsvecka väntar. Både jag och älsklingen hade sovmorgon i morse vilket tydligen behövde. Vi sov till klockan 09.00 ;) hur skönt var inte det en måndag ;)
Hade en riktigt bad hair day idag, brukar i vanliga fall tvätta håret på kvällen innan. Men jag orkade inte det igår kväll så jag fick göra det i morse, vilket jag inte skulle ha gjort. Hatar verkligen mitt hår när det är nytvättat, det är mjukt och svårt att styla. Och inte nog med det så var min älskade "dust it" slut, what to do?! Det går inte att få snygg volym utan den.

Så för att jag inte ska få psykbryt imorgon när jag ska göra mig i ordning så köpte jag på mig något nytt stylinpowder från Schwarzkopf got2b som jag tänkte prova tills jag beställt hem ett lager av den riktigta "dust it".

 

Slutade jobba klockan 19.00, åkte hem och fick lite mat i magen och satte mig sedan framför tv´n. Tittade på "Idol" och "Svenska Hollywoodfruar". Och nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem och mysa lite med mig innan det är dags att sova.

Köpte en ny bok idag som jag har längtat så efter. Ett helt år har det gått sedan jag läste hennes senaste bok och nu är den äntligen här "Änglamakerskan". Får se om jag kanske hinner läsa några sidor ikväll =)


Kommentarer
Postat av: helena

du är så rolig =) hehe

2011-09-29 | 20:49:14
URL: http://nenahelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback