Lite nytt på dofthyllan

Datum: 2011-09-13 Tid: 20:39:53
Har inte sovit så bra i natt, hade febersvettningar och mardömmar. Men med en ipren så kändes allting mycket bättre. Började jobba kl 08.00 i morse, vi skulle göra om alla kampanjer/bord mm på skönhetsavdelningen. Har fått en hel nyheter, bla så har Escada kommit med en ny doft "Especially Escada", den doftar bla päron, mysk och ros. Mycket underbar doft, den kommer nog att få flytta in hos mig i höst.

Avril Lavigne har också kommit med en ny doft "Wild rose", med doft av mandarin, mysk och grapefrukt.


 

Det har gått riktigt bra att jobba idag, även om jag har varit lite hängig. Vi har haft fullt upp hela tiden och då springer timmarna iväg. Var tvungen att handla en ny duschcreme som vi har fått in hos oss. Serien heter " I love....och doften jag köpte var strawberries. Kan verkligen rekommendera denna duschcreme och peeling, de luktar fantastiskt.

Slutade kl 16.00 då åkte jag hem till älsklingen som har varit ledig idag. Åkte ner till centrum för att köpa lite nytt te på en mysig tebutik vi har här i stan som blandar och gör sitt eget te. Det blev fyra olika sorter, "äppelkaka", "jordgubb/grädde", "Herrgårdsblandning" och "Hösteld".


Idag lagade jag och älsklingen en ny maträtt som vi hittade i en av mammas tidningar "filé i panna". Det var riktigt gott, tänkte att jag skulle lägga ut receptet någon dag så ni kan prova det.

Ikväll blir det "Idol" och sedan ska Magnus titta på fotboll vilket innebär massage för min del =)

Köpte hem en bukett med höstligt gula/orange/röda rosor idag, de blev så fina i vår nyinköpte vas på köksbordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback