Reklamfilminspelning för Vällingby City

Datum: 2011-09-11 Tid: 10:37:51
Infann mig på plats i studion i Johanneshov strax innan kl 09.00 och satte igång med första modellen. Dagen började dock inte så bra då de var tvungen att göra om hela golvet, vilket gjorde att vi kom 1.5 timme efter i vårt schema. Sen rullade det på ok under dagen men vi hade svårt att komma i kapp den tiden vi gick miste om på morgonen.

Vid kl 18.00 så anlände min mamma till stan, så hon kom ut till Johanneshov och väntade på mig. Då fick hon se hur hennes duktiga dotter jobbar ;) Efter 3 timmars övertid och klockan var 20.30 så var det dags för oss att åka hem. Jag var så trött så trött och magen skrek efter mat, stannade till på donken och köpte med oss en varsin burgare hem. Tog mig ett bad innan det var dags att hoppa i säng så att man är morgonpigg inför morgondagen.

Bilder kommer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback