Nya snygga naglar igen

Datum: 2011-09-18 Tid: 17:45:10
På tordag så var jag ledig då passade jag på att pyssla om mig själv lite grann. Hade bokat tid hos bästa Jennie för att få mina naglar fixade. Det var så långa så att de började böja sig, inte så snyggt. Den här gången fick det bli silverglitter längst ut på naglarna. Riktigt snyggt! Det är ju så roligt att byta och prova nya glitter/färger varje gång. Men min favorit är nog rosa ;)



På vägen hem stannade jag på affären för att handla och sedan ställde jag mig vid spisen för att laga lunch till morgondagen samt middag till ikväll. Jag var sååå sugen på grönsakssoppa och våfflor. Även om Magnus inte tycker att detta är riktigt mat så ville jag verkligen äta detta idag. Så till honom gjorde jag en ärtsoppa som förrätt.

Tittade mest på tv´n resten av kvällen tills älsklingen kom hem från jobbet vid 22.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback