Hemma igen

Datum: 2011-09-11 Tid: 11:58:28
Vaknade redan klockan 08.00, jag som hade planerat sovmorgon. Gjorde mig i ordning och packade, för vid lunchtid ska jag åka hem till Bollnäs igen. Börjar nämligen jobba kl 15.30 idag. Mamma ska på kryssning med jobbet så hon blir jvar i lyan tills det är dags att åka. På vägen hem stannade jag på EM, Cutrin hårprodukter (köpte en massa hårspray), sen var det raka vägen hem. Ringde min vän Helena efter vägen och frågade om hon ville möta upp mig på stan för en lunch och det ville hon. Det blev en nachostallrik på Roy´s.

När jag hade börjat jobba kom hon in och ville ha lite hjälp med en ny rouge och hon kom därifrån med lite annat också, brukar kunna bli så om man handlar av mig ;)
Har en riktigt soft arbetsdag, jobbar mellan 15.30-19.10....hade helst varit ledig idag så jag kunnat  stannat i Sthlm i några timmar till, men jag ska ju ner snart igen.

När jag kom hem hade älsklingen städat, dukat fint, tänt en massa ljus, spelade musik från vår nya stereo och lagat en riktigt härlig middag åt oss. Åh så härligt att komma hem och mötas av detta och bara slå sig ner till bords och bli lite omhändertagen och bortskämd, me like!
Förflyttades oss ner till soffan och fortsatte mysa, till efterrätt blev det kladdkaka och vaniljglass, mums!

Älskar dig Magnus!

Tyvärr så har jag börjat känna mig lite hängig och dålig. Tror att det är en förkyling/halsont på gång. Känner mig inte riktigt hundra...Hoppas på en förbättring, har inte tid och lust att bli sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback