JC-fest och modevisning

Datum: 2011-10-23 Tid: 18:10:54
Lördagen den 15 oktober så var det dags för JC-fest igen. Sist jag var på den var i maj tillsammans med Anna-lenas möhippegäng. Men den här gången så gjorde älsklingen, min vän Helena och hennes sambo Kris sällskap.
Efter att både jag och Magnus hade jobbat klart vid 16.00 så skyndade vi oss hem för att "snygga" till oss inför kvällen. Och vid 18.00 så kom Helena och Kris och hämtade oss.

Först blev vi bjudna på ett glas skumpa när vi anlände och så var det lite mingel innan det var dags att sätta sig till bords för middag. Tyvärr så blev vi lite besvikna på maten då det var väldigt lite och Magnus som var jättehungrig hade lätt fått i sig en tallrik till. När alla hade ätit så bjöds det på hårvisning av "Salong Donna" som sedan följdes av en modesvisning av "JC".

Efter någon cider och några glas skumpa till så började jag känna mig som en riktigt "partyprinsessa" ;) men då var det slut på det roliga sa älsklingen, nu är det dags att åka hem. Både jag och Magnus har jobbat hela helgen och ska även jobba imorgon söndag så det kanske var rätt smart ändå. Kvällen var riktigt lyckad, träffade en massa trevliga och glada människor, mycket prat, god dryck, ok mat, härligt sällskap mm....kan inte bli så mycket bättre.

På vägen hem blev det ett stopp på Max för grabbarna var hungriga och sedan blev nästa stopp hemma och sängen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback