Snart åker jag.....

Datum: 2011-10-27 Tid: 13:35:30

Vad skönt det var med sovmorgon tillsammans med älsklingen idag. Vi sov till 09.00 och det var vi så värda.
Efter att vi hade ätit frukost så åkte Magnus och handlade medans jag packade allt jag ska ha med mig. Och när han kom så ställde jag mig och lagade 2 rätters mat till honom och gjorde i ordning flera matlådor, så att han har medans jag är borta. Det blev riktig husmanskost, ugnsfalukorv fylld med äpple, lök, bostongurka, senap, ketchup och riven ost och så blev det hemmagjorda köttbullar med gräddsås.

När älsklingen åkte och jobba så gjorde jag mig i ordning och packade det sista. Sitter nu här framför datorn och har fått lite lunch i magen. Väntar på att klockan ska bli 14.30 så att jag kan åka och hämta mamma för att sedan åka vidare till Sthlm.

Längtar verkligen tills imorgon, för då blir det shopping under dagen, på kvällen ska vi gå ut och äta innan vi slår oss ner på Cirkus för att se och underhållas av Lena Ph.

Saknar dig redan älsklingen min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback