Restaurangbesök efter jobbet

Datum: 2011-10-25 Tid: 20:33:40
På fredagen så slutade jag jobba kl 17.30 och då hade jag och älsklingen, mor och far bestämt oss för att besöka en nyöppnad restaurang i stan. "La Casetta", en italiensk restaurang med stenugnsbakad pizza, olika pastasorter, mm. Men när vi kom dit så visade det sig att man var tvungen att boka bord och att det var fullsatt. Så vart skulle vi åka då, vi är ju inte direkt bortskämda med bra restauranger i den här stan. Så vi åkte på "Strandrestaurangen", se vad de kunde erbjuda.

Tyvärr så var maten ingen höjdare, fult upplagt (en massa krimskrams runt på tallriken), ganska smaklöst och halvtaskig service (ingen som frågar hur man vill ha köttet tillagat, osv).

Magnus mat, baconlindad oxfile med olika såser, coleslaw, majskolv mm.

Min mat, mozzarellafylld fläskfilé med bea, kantarellsås och klyftpotatis

När vi kom hem vid 20.00 så var det dags för Idol och äntligen så åkte Emil ut!

Blev en rätt tidig kväll för mig eftersom jag skulle upp kl 08.00 på lördag för att jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback