filmmys med älsklingen

Datum: 2011-10-10 Tid: 20:33:09

Jag och älsklingen såg en mycket bra film igår "Friends with benefits".

SF Bio: Friends with Benefits

Om filmen:
En ung kvinnlig headhunter i New York övertygar en potentiell manlig rekrytering att lämna sitt jobb i San Francisco för att tacka ja till ett jobb i The Big Apple. Trots en ömsesidig attraktion inser de båda att de representerar allt som de båda har sprungit ifrån när det gäller relationer, och bestämmer sig för att bara vara vänner... med förmåner. Det är ett perfekt arrangemang, tills de inser att det inte fungerar och att det inte finns någon relation som inte har förpliktelser.

Så tyckte jag:
Vilken underbar film, den fick mig att tänka tillbaka på tiden då jag och Magnus började träffas.
Filmen bjöd på både skratt och tårar, mycket bra skådespelre och bra handling.
En riktigt mysig och charmig film.

+++++

Jag som hade tänkt gå och lägga mig tidigt idag då jag ska upp mycket tidigt imorgon. Men filmen var slut 23.30 så det blev inget med det ;) Jaja, sova får jag göra en annan dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback