Mor och dotter-dag

Datum: 2011-11-04 Tid: 20:38:21
Fick sovmorgon i morse till 09.30, hör verkligen inte till vanligheten. Gjorde oss i ordning för att sedan åka till Skärholmen och shoppa. Kände mig inte alls på shoppinghumör sen så är jag inget större fan av det centrumet. Mamma verkade inte heller särskillt shoppingsugen, men några shoppingpåsar fick följa med henne hem.
Åt en varsin sallad till lunch och det är något som de är bra på ute i Skärholmen, de har riktigt bra med lunchrestauranger. Jag åt en riktigt god ceasarsallad, mums!

Åkte sedan hem för att snygga till oss lite inför kvällens middag som ägde rum på "Jimmy´s Steakhouse" på Söder. Jag och mamma är lite enformiga och tog i vanlig ordning Kentucky chicken med klyftpotatis, söt bbq-salsa och chilibea, mums!

Klockan 19.30 var det dags att sätta sig på plats inne på Cirkus för att se Lena Ph Show.


Tack världens bästa mamma för den här dagen. Jag har verkligen haft en supermysig och trevlig dag. Hoppas vi kommer att göra om detta snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback