Nya hudvårdsprodukter

Datum: 2011-11-27 Tid: 11:09:20

Har varit och shoppat lite ny hudvård igen. Jag har redan en massa krämer, serum, rengöringar mm. Men nu tänkte jag köra allting från samma märke. Använder för tillfället både rengöring och ansiktsvatten från Lancome. Tog hem prov på krämen Hydrazen och det nya serumet Visionaire och blev helt såld.

Detta måste jag bara ha, så då passade jag på när jag fick några rabattkuponger ;)

 

Hydra zen

Det är en ren fuktighetskräm men som också lugnar huden när den påverkas av både inre/yttre stress.

Detta paket kostar ca 600:-

Köpte en kartong med allt detta för samma pris som bara krämen kostar. Då fick jag med bra reseförpackningar med rengöring, ansiktsvatten, nattkräm och ögonkräm.

Visionnaire

Huden blir silkesmjuk och slät. Ett pärlemorfärgat och krämigt serum som snabbt absorberas av huden, är aktiv i flera av hudens lager, minskar porer och linjer och efterlämnar en otroligt jämn och mjuk hudyta.

Kostar ca 695:-

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback