Lunchdejt med Helena

Datum: 2011-03-22 Tid: 09:13:56
Idag 17 mars är jag ledig så vid lunchtid åkte jag ner till stan för att uträtta några ärenden. Var bla runt och letade snygga blommor och blomkrukor till alla rummen i huset. Tyvärr så gick det så där, måste ta med mig Magnus någon dag och få smakråd.

Vid halv två så kom Helena ner så då gick vi och lunchade på Roy´s. Riktigt trevligt, satt där länge och bara pratade och käkade. Sedan gick vi förbi Åhlens, hjälpte Helena att hitta ett snyggt rouge och jag köpte ett nytt puder.
Älskar verkligen mitt Kanebopuder, det går så mycket snabbare att sminka sig med det (än med foundation, concealer, puder). Här har man allt i ett, superbra verkligen! Sen om man vill ha ritkigt täckande så funkar det ju med både foundation och Kanebo puder.....supersnyggt även det. Huden blir silkeslen och nästan dockliknande. I like!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback