Stockholm i mitt hjärta

Datum: 2011-01-31 Tid: 18:48:15
Vid 08.10 i morse så hoppade jag på tåget ner till mitt andra hem, Sthlm. Var framme vid 10.30 så då åkte jag hem till lägenheten och lämnade av min packning för att sedan bege mig in till stan.

Strosade runt lite på stan och kikade i lite butiker tills det var dags att möta upp min vän Anna för en lunchdejt. Hon hade med sig sin lille prins Viktor =) så det var mysigt att få hålla och mysa med en liten bebis. Han är ju sååå söt, så lik sin storasyster Evelina. Som vanligt när vi ses så tjattrar vi så mycket så att tiden rinner iväg och vips så var klockan halv fyra och dags för Anna att åka hem.

Själv så åkte jag hem till lägenheten, köpte med mig lite mumsig sushi att äta till middag. Det var inte igår, så det var riktigt gott.
Ikväll så ska jag bara ta det lugnt, ta ett varm och skönt bad och läsa lite bok. Bara njuta av att vara i min lägenhet som jag har saknat.
Det känns bara tråkigt att vara här själv, hade gärna haft min älskade pojkvän med....lite mysigare då =)

Imorgon är det dags att sätta sig vid skolbänken igen. Hur nu det ska gå? Imorgon börjar nämligen Kaneboutbildningen som jag ska gå i 3 dagar.

Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Tack för en underbart Trevlig och Mysig dag med dig <3 Viktor hälsar haha...

2011-01-31 | 20:15:17
URL: http://trettipluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback