Julaftonsmorgon

Datum: 2011-12-29 Tid: 21:07:01
Idag är det äntligen julafton, som jag har längtat. Jag älskar verkligen julen och allt som har med den att göra. Köpa julklappar, slå in julklappar, julpynta, julbaka, julduka, julmusik mm.

Efter att ha varit vaken till kl 01.00 igår kväll så var det riktigt skönt att sova till klockan 09.00 i morse. Då var det dags att duka och göra fint tills mamma, pappa, farbror Niklas och hans familj kommer vid 10-tiden för att äta gemensam julfrukost.







Då var alla samlade, redo för julfrukost.



Elin suktar efter julklapparna....



Julia poserar vackert vid granen,



Mina tre små kusiner, Bella, Julia och Elin.



Då kom det bästa, det som alla hade väntat på hela morgonen...julklappsöppning!
Top model ritblock, smycken, kläder, mm var det som fanns i tjejernas klappar.



Vid 12-tiden så tackade de för sig och åkte vidare. Medan vi andra blir kvar här hemma hela dagen för att fira jul.

Kommentarer
Postat av: Mary

Trevlig läsning!



Svar: Ursäkta för sent svar! Den grå tapeten finns i en collection av InTrade som heter Black & White. Jag hittade den i målaraffären i Farsta centrum men både Målarbutiken i Alvik och en tapetbutik på Kungsholmen. De är kända båda två för att ha mycket tapeter.



http://www.maleributiken.se/maleributiken/ - butiken i Alvik

http://www.b-w.se/ - butiken på kungsholmen



2012-01-02 | 13:37:12
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback