En shoppingtur till Gävle

Datum: 2010-11-23 Tid: 19:09:24
Magnus och jag hade köpt med oss en massa smått och gott till våran första natt/kväll i vårat hus. Kröp ihop i våran nya soffa och bara myste hela kvällen. Sedan fick det bli en varm och lång dusch innan vi fick krypa ner i våran underbara säng som vi saknat så ;)

Sov till 08.30 på söndagen.....jag hade gärna sovit längre, men vi  hade ju en tid att passa. Åkte hem till mor och far och käkade frulle då vårat kök inte är riktigt färdigt än.
Sedan så åkte jag, Magnus och pappa till Gävle för att shoppa. Vi kom hem lite smått besvikna då vi inte alls hittade allt vi ville ha. Kökabord har vi i allafall beställt och det kommer om ca 2 veckor =) Vi hittade inga krukor, inga gardiner, inga köksstolar, inga lampr utan mest bara en massa lullull ;)
Bytte lite luckor mm på Ikea och när vi ändå var där så passade vi på att äta lite.

Vi kom hem rätt sent och kvällen blev mycket lugn. Jag måste verkligen kurera mig just nu, måste bli pigg och frisk till veckan då jag ska jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback