En dag på jobbet

Datum: 2010-11-23 Tid: 19:40:48
Sovmorgon var det ja! Trodde jag ja! Klockan 07.50 så knackade det på dörren och som vanligt var det farbror Niklas som tittade förbi innan han skulle jobba. Vi som skulle ha sovmorgon!!! Men det blev inget med det tyvärr.....

Vid 10.20 var det dags att gå till jobbet i snöblåsten...usch vad kallt det var ute idag. Så det lär ju bli rätt lugnt på jobbet idag, folk vill väl inte ut i det här vädret plus att det är några dagar kvar till lön så de flesta har väl slut på pengar.

Det har varit till och från med folk idag. När det kommer en så känns det som om alla kommer samtidigt och vips har du en jättelång kö som ska betas av. Idag fick vi in en ny sak hos oss på Åhlens på doftavdelningen. Storsäljaren "Clean" har släppt en bodylotion med doften "warm cotton".

 

375:- hos oss på Åhlens.

Jag måste även tipsa alla Åhlens klubbmedlemmar att skynda fynda "Clean" parfymen som det är 20% på fram till den 8 dec.

 

 

Så jag hade tänkt att köpa doften "Shower fresh" till mig själv i julklapp =)

 

Imorgon ska jag på utbildning för "ID Bareminerals make up". Spännande =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback