Dag före helgdag

Datum: 2010-05-12 Tid: 09:49:19

Snacka om en slapp tisdagskväll, när Magnus kom hem så käkade vi lite lasagne. Sen så tog jag ett bad och han satte sig i sängen och spelade tv-spel. Och där satt han hela kvällen lång tills det var dags att sussa. Själv så låg kag breved och läste ur min bok. Soft att bara vara, ligga på sängen och inte göra ett sk*t. Slocknade vid 23.00 och vid 08.15 så slog vi upp ögonen.

Ute skiner solen och det är ca 12 grader ute, härligt! Kan sommaren vara på väg nu eller?

Jag och Magnus håller på att laddar lite här hemma nu för att bege oss till gymmet och träna. Jag har nästan lite ångest över att jag inte hann med någon träning igår, men det får bli min vilodag så får jag se till att träna hårt resten av veckan. Idag blir det styrketräning och konditionsträning (intervaller på crossen), här ska det brännas fett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback