Är jag lik Erica i Sverige värsta bilförare???

Datum: 2010-03-30 Tid: 12:58:36

Mådde inte så bra när jag vaknade i morse, hade svårt att få i mig frullen då jag mådde illa och hade ont i magen. Gjorde oss i ordning och packade in allt i bilen så vi var klara till kl 10.00 och då började resan hem till Sthlm. Svängde förbi "Mio möbler" för att visa Magnus soffan i verkligheten och så han kunde provsitta den. Han gillade den lika mycket som mig så vi kommer nog att slå till! =) Vad roligt med en ny soffa, den kommer att göra sig så bra i vårat vardagsrum.

Hemresan gick bra, Magnus var gullig och körde hela vägen hem då jag inte mådde så bra. Jag får ta igen det när vi åker till Bollnäs på tisdag. Stannade och handlade på vägen hem på Ica Kvantum i Kungens Kurva. Och där hände ju något roligt. Två tjejer satt i en bil med rutan nervevad och så får de syn på mig och börjar skrika: Titta där är hon från "sveriges värsta bilförare"!!! Och jag vände mig om, och de skriker och hoppar i bilen och skriker: Titta, titta flera gånger. Pinsamt måste jag säga, tror att jag måste färga håret el något liknande, jag kan ju inte bli misstagen för att vara sveriges värsta bilförare, hur pinsamt är inte det?
Hahaha...jag kan inte göra annat än att skratta åt det. En liten komplimang är det ju, hon är 20 år och jag 27 år...så jag borde ju fortfarande se rätt ung ut ;) Men bil kör jag 1000 grr så bättre än hon i allafall....

För att testa Josefine och Ericas koncentration skickas en naken man ut på vägen. Foto: TV4

När vi kom hem så lagade vi tacos, gott och så går det snabbt. Sedan så tog jag ett långt och varmt bad, jag frös så otroligt mycket. Låg där länge och myste och läste ur boken av Andreas Carlsson medans Magnus spelade tv-spel.
Sedan bänkade jag mig framför tv´n i soffan med en varm filt och en massa tända ljus och tittade på bla "Halv åtta hos mig", "Top model 13" och sedan "C.S.I" som var grymt spännande, fortsättning följer ikväll kl 21.00.

Sedan lyckades jag övertala min gulliga pojkvän att han skulle massera min rygg i sängen medans vi tittade på 2 avsnitt av "Spårlöst" på tv4 play. Och som vanligt så bara sprutade tårarna för mig, det är så bra det programmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback