Sola

Datum: 2010-06-24 Tid: 15:31:43

Det fick bli sovmorgon i morse då vi kom i säng rätt sent igår. Vi somnade runt 01.00 och vi klev upp 09.30. Idag är det helt underbart väder ute, ca 25 grader, blå himmel och strålande sol. Så efter frukosten så gick vi ner till poolen och la oss i några timmar. Så himla skönt att det finns ducsh där, så när det börjar bli för varmt så kan man svalka sig lite. Vid 13-tiden så tyckte Magnus att det fick vara bra med solning för idag så då åkte vi hem och käkade lite lunch på balkongen. Och jag hämtade mitt paket på posten från H&M som innehöll 2 st sommarklänningar, något för midsommar? kanske? vem vet?

Nu har Magnus krypit ner i sängen för att få lite sömn innan han åker och jobbar i natt. Han börjar 19.30 och slutar 09.00 imorgon bitti. Så himla tråkigt att vi inte kan fira midsommar tillsammans i år. Men, men vi har tänkt att fira lite midsommar tillsammans på mån kväll i stället =)

Nu ska jag lägga upp lite bilder på bloggen som jag har fört över till datorn, sedan ska jag fixa lite mat till Magnus så att han har medans jag är borta. Jag ska även hinna fixa mina naglar samt packa inför midsommarfirandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback