Nya midsommarnaglar

Datum: 2010-06-24 Tid: 23:25:37

Klockan 19.00 så åkte Magnus och jobbade. Själv så satte jag mig framför datorn och kollade film medans jag fixade mina naglar midsommarfina. Hann med två gamla filmer "Vingar av glas" och "Sanning och konsekvens". Har även beslutat mig för att åka upp till Bollnäs över midsommar. Pappa som har varit nere i Tyskland och är nu på väg hem. Han svänger förbi mig här i Sthlm på vägen tillbaka upp till Bollnäs.
Så nu har jag även hunnit med att packa en liten väska med allt som behövs inför morgondagen. För redan på lördag så bär det av hem tillbaka till Sthlm igen.
Nu ska jag ta en snabbdusch även om klockan är mycket, sedan är det bara att vänta tills pappsen kommer och då har man 3 tim i bil framför sig =)

Saknar redan min älskling. Tycker så synd om honom, att han ska behöva jobba på midsommarafton. Nästa år har jag förbjudit honom att jobba, för då ska vi fira midsommar tillsammans på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback