Godmorgon

Datum: 2010-07-19 Tid: 10:03:03

Åh vilken underbar natt, när jag väl somnade igår natt så har jag sovit som en stock. Hur skönt som helst! Ville aldrig att klockan skulle ringa i morse. Upp och hoppa kl 08.30 och kl 09.00 kom älsklingen hem. Han fyller år idag! Jag ska fira honom ikväll, men först ska han få sov fram till kl 13.00. Själv så drar jag till gymmet och tränar lite kondition i värmen. Känns skönt att vara igång igen efter 1 vecka semester. Ibland känns det som att det är välbehövligt att ha ett break i träningen för att samla kraft och energi för att orka köra lika hårt igen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sorry att jag inte hörde av mig. Men vi hade fullt upp i värmen. Om några timmar får jag veta om jag får åka eller inte. Du håller väl fortfarande tummarna??

KRAMAR!!

2010-07-19 | 14:05:48
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback