Barnvakt åt kussarna

Datum: 2010-12-10 Tid: 10:32:33
I tisdags var det rätt halvsegt på jobbet, vet inte om alla har slut på pengar eller om de inte vill ge sig ut i kylan?! Men det fanns ändå en hel del saker att göra så dagen var snabbt avklarad.

När jag kom hem så käkade jag lite middag innan det var dags att åka och hämta kusin Bella på handbollsträningen. Sedan till dagmamman och hämta minstingen Elin, för att sedan åka hem till Dönje och kolla på film och mysa. Jag fick välja film, det blev "Ensam hemma 2" och när den var slut och alla barnen hade fått flätor i håret och de var nöjda och sov så fortsatte jag att titta på "Ensam hemma 1". De är ju så roliga och bra de gamla filmerna =)

Vid 21 tiden kom Niklas hem och då fick jag åka hem till min älskling. Var superhungrig när jag kom hem så det blev lite kvällsfika och sedan var det sovdags.
Imorgon är jag ledig, det ska bli hur skönt som helst.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback