Lördagsplaner

Datum: 2010-08-21 Tid: 10:58:42

Lördag och ute är det trist och grått väder. Vad ska man göra? Funderar på om jag skulle ha åkt och shoppat lite?! Men det kommer att vara tok för mycket folk för det tror jag. Funderar i stället på att ta en powerwalk, sola solarium och sedan åka och handla lite till kvällen. Och sedan bara slappa i soffan resten av dagen, läsa lite bok och kanske kolla på film. Och idag är det lördag (min gottedag) så då får nog ett paket "Ben & Jerry´s Cookie dough" följa med hem.


Kommentarer
Postat av: Sara

Va roligt att du har saknat mig :)

Blir lite dåligt med bilder eftersom jag inte har kommit igång med min data än. Men snart så... typ iaf :p



Vad är de du ska operera? Kanske jag redan har frågat.

KRAMAR!!!

2010-08-22 | 11:31:33
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback