Åker till Bollnäs över helgen

Datum: 2010-08-05 Tid: 13:45:01

Somnade i skaplig tid igår men inte hjälpte det i morse. Vaknade först vid 09.00 när Magnus kom hem, men somnade självklart om och sov till 10.30 =) Men så kan det gå när man inte är ritkigt frisk. Fattar inte varför förkylningen aldrig släpper. Jag känner mig fortfarande krasslig och dålig.
Men vi har bestämt oss för att åka upp till Bollnäs ändå, jag vill så gärna träffa mamma, pappa och Snuttan, saknar dem så.

Tyvärr så blir urnsättningen av farfar uppskjuten då farbror Patrik ligger på sjukhuset i Gävle. Den skulle egentligen vara på fredag, men nu får vi flytta på den. Synd att jag ev inte kommer att kunna närvara men jag får väl åka till graven och lägga några blommor i stället.
Nu har Magnus vaknat och jag har pakat klart allt, så nu väntar jag bara på honom. Sen bär det av upp till Bollnäs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback