Hem till Sthlm igen

Datum: 2009-10-29 Tid: 17:39:18
Måndag...idag åker vi hem till Sthlm, det ska bli skönt att få sova i sin egen säng igen. Klev upp kl 08.00, käkade frulle, packade och fixade i ordning oss. Magnus pappa var hem en snabbis och bytte vårat lock på behållaren till oljefiltret, så nu är det bara att åka.
Eftersom jag inte har fått shoppa eller gått på stan på flera dagar så åkte vi förbi ett köpcentrum i Skövde, sprang in på några butiker och kom ut med en tuff tunika och svarta (blanka/lack) leggins. Lite gladare och lite fattigare =)

Sedan bar det i väg hem till Sthlm igen, stannade på "Rattugglan" där de har ca 600 sorters olika godissorter. Vilket paradis för mig som älskar smågodis. Köpte med oss en påse till kvällens film.
Till middag blev det tacos....jag vet, idag igen! Men jag har lite svårt att äta nu när jag äter mina tabletter, har dålig matlust och aptit. Men tacos funkar alltid....och tur är väl det när jag älskar tacos!

Tände en massa ljus och kröp ner i sängen, fick 30 min skön massage av älsklingen innan det var dags att sätta igång fimen, idag blev det "Inglorious Bastards" med Brad Pitt. Det var en lång och seg film, så vi tittade inte klart på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback