Familjetripp till Hudiksvall

Datum: 2009-05-18 Tid: 21:46:56


Familjetripp till Hudiksvall...Pappa hittade en bil på blocket som han skulle åka och hämta strax utanför Hudiksvall, så då följde jag och mamma med som sällskap. Under resan så passade vi på att hälsa på mammas syster, min moster som bor i Iggesund. Det blir ju tyvärr inte så ofta man träffar dem....blev en snabbvisit, sen åkt vi vidare till min äldsta kusin Jimmy och hans tjej Nina och deras son Tim. De har köpt hus som de håller på att totalrenovera, det kommer att bli superfint när allt är klart. Jättefin och stor tomt, bra för lille Tim att springa runt och leka på. Har inte sett den lille krabaten sen dopen och det är ju över 1 år sedan...måste bli bättre på det. Vilket litet charmtroll, lysser hyss och bus om honom, men så go och glad.

Stannade även hos mormor och Harald i sommarstugan och fikade lite i solen, det har ju varit så grymt väder idag. Solen har stekt gott och färg har man fått ;) kanske man slipper fuska på ett tag....eller?



Eftersom det var så varmt och skönt ikväll så beslöt vi oss för att sitta ute och käka idag, på mamma och pappas nya ute terass. Och eftersom jag fick välja så blev det grillat idag igen, förvånad? NOT! =) GottiGottGott!

Resten av kvällen blev lugn. Fick treviga nyheter av min baby, han kommer hem redan på tis i stället för på ons. Åh så skönt, skönt att ha honom hemma. Synd att jag ska bort och jobba hela ons...men men då vet jag att han är hemma och väntar när jag kommer hem. Kanske har han lagat mat till sin flickvän? ;)
När han åker upp till Norrland igen på sön så är det bara 1.5vecka kvar tills han kommer hem för gott, eller för sommaren i allafall......Åh så skönt det kommer att bli, den här sommaren ska bli en utav de bästa!
Vi har ju en del saker vi ska göra i sommar......;) spännande va?






Kommentarer
Postat av: Em

Halloj=) Sara förde mig till en kändis genom hennes blogg! Vad skoj att jag hittade din här! Den ska jag gå igenm vid tillfälle=)

Kram på dig vännen

2009-05-18 | 22:35:50
URL: http://semlanemm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback