Torsdag

Datum: 2009-03-19 Tid: 22:02:46
Somnade sent igår kväll, min vän Jerrie ringde mig klockan 22.30 och eftersom det var ett bra tag sedan vi pratades vid så hade vi en del att ta igen. Klockan rann iväg och så var den 00.30, jag som hade planerat att somna tidigt idag, så jag kunde vara pigg i morse (tor). Men så blev det icke, sov till klockan 09.00 då var det upp och hoppa.



Sen bar det iväg till Stora Väsby till "Jåm" för att handla lite hårstylingsprodukter mm till alla jobben. Det blev en hel del, lite nya borstar, olika vaxer i olika styrkor, hårspray, hårnålar, en ny tunn locktång mm. Älskar det stället, skulle kunna gå runt där i timmar och kolla på alla saker de har där.

Köpte lite nya produkter från en ny serie som heter "Big Sexy Hair", ska bli intressant att prova och se om det är något att ha och som jag i framtiden vill fortsätta att jobba med.


Det blev en snabbis till City Gross också för att handla tops, bomull, kleenex och våtservetter till lördagens jobb.
Hem och käka lite spaghetti och köttfärssås innan det var dags för ett pass spinning puls.
Hemma igen så blev det middag (samma som lunchen) framför tv´n "Halv åtta hos mig".

Spinningcykel


Har nyss pratat med min baby som är uppe i Norr och lider, stackarn. Har inget att göra på praktiken.....tänk om han ändå hade fått varit här i Sthlm under de här 8 veckorna.....det hade varit såååå bra!
Nu väntar sängen för mig och kanske hinner jag läsa några sidor innan jag somnar.......ZZzzZZZZzzzzz

Har bokat tid hos min naprapat på måndag, känns jättebra efter mycket tjat från Magnus...Nu ska jag äntligen få ordning på min stackars ländrygg och min taskiga hållning.

bettyboopkiss

Godnatt och puss från mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback