Paris Hilton´s My new BFF

Datum: 2009-06-03 Tid: 15:05:52
Var det någon som satt framför tv´n igår kväll klockan 20.00 och tittade på "Paris Hilton´s my new BFF" på tv3?
Det gjorde jag.......tyckte att det var ett rätt underhållande program, men shit hur folk beter sig för att bli vän med henne, även om detta bara var första programmet. de måste stylas om (få rätta frisyren, färgen, sminket, vaxningen, kläder mm) för att få umgås med henne, passa in i hennes värld. Hur lång är folk villiga att gå? skulle de kunna dö för henne också eller vad?



Det är ju inte så konstigt att folk idag blir dömda för hur de ser ut, idag ska ju alla se ut som "tv-kändisar" liknande Paris Hilton mfl. Barn i skolan blir mobbade för att de inte har rätta kläderna mm.
Tror att folk har fel uppfattning, tex bara för att man har sjukt mycket pengar, lever ett liv i lyx, får gratis kläder, gå före i kön på krogen, vara på omslaget för alla tidningar osv....är de verkligen lycka?
Undrar om Paris verkligen är så lycklig eller om hon gärna skulle byta liv med en vanlig "svensson"?

Om jag vore Paris Hilton då skulle jag verkligen passa mig för vem jag blir vän med, tror att hon råkat ut för många vänner som är kompis med henne bara för att hon är hon, att hon har pengar, känner rätt folk, kommer in överallt osv. Tror inte alla gånger att det är så lätt att vara Paris, speciellt inte när det gäller detta.
Tänk att behöva göra ett tv-program för att få kompisar!
Stackars lilla Paris!

Jag kommer i allafall att följa detta program =) Trots att det var lite patetiskt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback