Meldodifestival Start Snart

Datum: 2009-01-15 Tid: 20:46:42

Den 7 februari så drar Melodifestivalen igång, den här gången börjar de i Göteborg. Och den som inleder det hela är musikalartisten Nina Söderqvist.



Startfält i årets Melodifestival:

Göteborg 7 februari

1. Nina Söderquist, "
Tick tock"
2. Jonathan Fagerlund, "
Welcome to my life"
3. Shirley Clamp, "
Med hjärtat fyllt av ljus"
4. Scotts, "
Jag tror på oss"
5. Emilia, "
You're my world"
6. Alcazar, "
Stay the night"
7. Caroline af Ugglas, "
Snälla, snälla"
8. Marie Serneholt, "
Disconnect me"

Skellefteå 14 februari
1. Lili & Susie, "
Show me heaven"
2. Lasse Lindh och bandet, "
Jag ska slåss i dina kvarter"
3. Jennifer Brown, "
Never been here before"
4. HEAT, "
1000 Miles"
5. Markoolio, "
Kärlekssång från mig"
6. Amy Diamond, "
It's my life"
7. Cookies 'n' beans, "
What if"
8. Måns Zelmerlöw, "
Hope & glory"

Leksand 21 februari
1. Velvet, "
The queen"
2. Rigo & the Topaz sound feat. Red fox, "
I got u"
3. Molly Sandén, "
Så vill stjärnorna"
4. EMD, "
Baby goodbye"
5. Mikael Rickfors, "
Du vinner över mig!"
6. Maja Gullstrand, "
Här för mig själv"
7. Sofia, "
Alla"
8. BWO, "
You're not alone"

Malmö 28 februari
1. Agnes, "
Love love love"
2. Star Pilots, "
Higher"
3. Susanne Alfvengren, "
Du är älskad där du går"
4. Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng, "
Killing me tenderly"
5. Thorleifs, "
Sweet kissin' in the moonlight"
6. Sarah Dawn Finer, "
Moving on"
7. Next 3, "
Esta noche"
8. Malena Ernman, "
La voix"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback