Fredag kväll

Datum: 2009-02-27 Tid: 22:39:01

Rösta vidare dina favoriter! Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Kvällens tävlande, ikväll gäller det, rocktema. Och ingen mindre än Kicken från The Poodles är med och tycker och tänker om dansparen. Om det håller måttet för temat som är rock.



vilka rockskinkor...Rock ´n roll trosor....Stilpoäng tycker jag =)

Kärleksmobbning mot Laila Foto: TV4

Niclas Wahlgren och Laila Bagge kysser varandra. Foto: TV4

Här kysser Niklas sin Laila...åh så söta.
Tycker i för sig att programledarna i Let´s Dance var lite taskiga på dem ikväll, kärleksmobbning, tjatade om deras förhållande hela tiden. Låt dem vara! Säger jag som bloggat massor om dem ;) hihi...


Nykäre Niclas jive Foto: Daniel Ohlsson/TV4

What a guy....Niklas var riktigt grym och cool ikväll, fick hela 38 poäng!

Magnus jivar loss Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Duktiga, men vad har de satt på Magnus för tröja, passar tyvärr inte så bra ihop med hennes lackrosa klänning.
Hur tänkte stylisten där? Inte alls tror jag....


Morgans hårda tango Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Morgan Alling är alltid lika duktig



Vilken underbar klänning, den skulle jag villa ha. Rockigt & Glammigt!
Laila Bagge rockar fett.....
Hon kommer att vinna årets Let´s Dance!


Lailas metaltango Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Metalltango på hög nivå

Magnus lyfter Tony  Foto: TV4

Dödslyftet...Tony bad om det, så Magnus gav honom en rejäl flygtur.
Då vet man vad Tony kommer att drömma om i natt =) Magnus hårda händer...

Min Favorit ikväll är Laila Bagge

Vem hade kunnat tro att Laila diggar såväl Iron Maiden som Kiss? Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Något som inte var så bra ikväll var programledaren Jessicas sminkning, vem har gjort den? Sotat ända upp till brynen, det såg för j*vligt ut. Kladdiga ögon, is big no no no. Sotat är alltid snyggt om man gör det rätt, klart att det ska vara lite extra dirty när det är rocktema, men det där var inte snyggt. Bättre hade sminkösen lyckats med håret i allafall, det var snyggt och lagomt kaxigt.




Och den som får lämna kvällens program är:

Carl-Jans sköna jive Foto: Daniel Ohlsson/TV4

och det var på tiden tycker jag, otroligt att han fått varit kvar så länge....



Kommentarer
Postat av: Hemliga arne (Kris)

Du vet att Kicken är medlem i The Poodles vilket betyder "pudlarna", Inte medlem i The Puddles som betyder "vattenpölarna" Hihihihi.

2009-03-01 | 23:37:39
Postat av: Linda

Ja jag såg det nu att jag skrivit fel, gick lite snabbt när jag skrev, finns nog en hel del stavfel i min blogg =) men nu har jag rättat till det =) Nöjd? ;) fniss....bra att du e med Kris....

2009-03-02 | 13:09:51
Postat av: Kris

Ja, å att jag läser din blogg ibland är ju än mer overkligt!

2009-03-02 | 21:58:01
Postat av: Anonym

Du borde skaffa snyggare bloggdesign

2009-04-06 | 18:38:24
URL: http://linneearanman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback