Onsdag...Åka hem igen

Datum: 2009-02-25 Tid: 20:21:30
Då var det dags igen då...åka de här 30 milen som man skulle kunna köra med ögonbindel på eftersom man åkt samma väg sååå sjukt många gånger.
Var helt död i natt, helt slut efter att inte kunnat äta någon mat på ca 2 dagar. Så i morse vaknade jag runt klockan 11.00, välbehövligt kan jag säga....det var så skönt, hade jag kunnat så hade jag nog legat kvar ännu längre.
Klockan 13.30 satt jag i bilen på väg hem till Sthlm igen, ska ju jobba imorgon igen, musikvideoinspelning på Bogesundsslott med en ny musikgrupp från Irland. Så imorgon får man öva på sin engelska =) Kan ju behövas....

Kom hem strax efter 16.00, hamnade så klart i Sthlms underbara bilköer...i love them...NOT!
Då var man hemma igen då....Något som inte var så roligt var att när jag klev in i köket, så klev jag rakt i en stor vattenpöl....De kom från frysen, öppnade den och alla mat var förstörd och upptinat. Roligt...NOT!
Ringde försäkringsbolaget direkt och kollade med dem om de kan hjälpa mig, de skulle skicka papper hem till mig så får vi se, ersättning för all mat som blivit förstörd skulle jag få i allafall. Snällt tycker jag!
Min önskekyl/frys är den svarta från Bosch =) I love it....

Kyl/frys OBS! 2 st

Ikväll har jag mest tagit det lugnt, packat allt inför morgondagens jobb, suttit framför tv´n, tittat på "halv åtta hos mig". Blir sängdags tidigt för mig idag, ska nämligen upp klockan 05.00 imorgon =( I don´t like....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback