Jobba...Reklamfilm för JM fastigheter.

Datum: 2008-12-20 Tid: 00:25:23

Sminkjobb för JM fastigheter, en mäklare som ska visa en nybyggd lägenhet vid Liljeholmskajen. Ett jobb som tog ca 5 min, sen tog själva inspelningen ca 1.5 tim. Och det fick jag halvdagsersättning för =) Började jobba kl 12.00 och var där ifrån kl 13.30.
Vilken dröm lya, den skulle man ha! Helt nybyygd, allt var nytt och snyggt. En 5:a på femte plan, med grym utsikt och mycket stor terass...Vågade inte ens tänka på vad den skulle kosta, men man kan ju alltid drömma sig bort. Kanske Magnus och jag en dag vill flytta och då ligger Liljeholmen/Liljeholmskajen varmt om hjärtat =)

         

       

     


Kommentarer
Postat av: therese

shit därskulle man bo en lägenhet i min smak men inte prisklass:)

2008-12-20 | 19:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback