Söndag

Datum: 2011-09-04 Tid: 20:33:07
Idag var det dags att jobba igen och sista dagen på den här veckan. Magnus började jobba redan kl 09.00 och då klev jag upp. När jag hade gjort mig klar så åkte jag ner till stan och köpte en sallad till lunch åt Magnus. Åkte till honom på hans jobb på sporthallen. Han gör sig riktigt bra där, som handen i handsken. Han visade mig runt lite eftersom de har gjort om en del, vi får väl se när jag vågar mig dit och träna. Jag trivs rätt bra där jag tränar idag, men någon dag så vill jag kanske träna där med honom el prova något av alla pass som de har att erbjuda. Men 10 kg skulle jag vilja gå ner innan dess =)

Började jobba kl 11.50 och idag var det lugnare än lugnast. Vart är alla människor?
Hann dock med en hel del annat, damma, fronta, plocka upp lite varor mm. Dagen rullade ändå på helt ok och vid 16.00 så var det dags att gå hem.
Åkte hem och började packa inför mina dagar i Sthlm och vid 17-tiden så dök älsklingen upp med lite hämtmat. Vi kände att vi inte orkade laga någon mat idag heller.
Fick ett snabbt besök av mamma och pappa som skulle komma och vara lite smakråd till vårt ev kommande soffköp.

Just nu sitter vi i soffan och myser och tittar på årets första avsnitt av "Idol 2011".

Andre Adsplund
vilken härlig kille, han måste ju bara vara en av dem som går till final. En av mina favoriter! Han har ju allt, snygg, grym röst, charmig och bara hur bra som helst.

Andra favoriter från dagens program:
Moa Lignell var också speciell, vilken röst =)
Olle Ture Hammar, vilken sköning, vilket barr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback