Lördagsmiddag hos mor och far

Datum: 2011-09-26 Tid: 20:47:41
Idag lördag så jobbar både jag och Magnus och båda slutar strax efter kl 16.00. Och då lyckades vi bjuda in oss själva på middag hos mor och far. Skönt att komma till ett dukat bord och bara sätta sig ner efter en dag på jobbet. De bjöd på en av mina favoriträtter, fläskfilé med curry och banan med ris.....Mums! Och sen blev det äppelkaka med vaniljvisp. En riktigt härlig lördagsmiddag! Tack mamma och pappa!
När vi kom hem så bäddade vi ner oss i soffan och bara myste, njöt av att bara "få vara", ta det lugnt och slappa. Fick lite massage av älsklingen medans han kollade på fotboll och jag låg och läste.

Fick ett mess av en nära vän att hon hade förlovat sig. Så himla glad för hennes skulle, att hon äntligen har hittat "den rätta". Grattis till dig vännen! Nu vill jag gå på bröllop nästa år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback