Ingen el i huset, bra start på dagen....NOT!

Datum: 2011-09-20 Tid: 13:55:12
Usch vilken dålig start jag fick på denna lediga dag. Blev väckt av älsklingen vid 05.40 då han skulle åka och jobba. Han berättade att jordfelsbrytaren inte fungerade som den skulle och att vi inte hade någon el i hela huset.

Klev upp och försökte få tag i min farbror Niklas som är elektriker, skickade mess och ringde, men fick inget svar. Fick då ringa och väcka min pappa som är lika morgontrött som mig =) Fick Niklas nya jobbnr och provade ringa och äntligen fick jag svar. Han berättade för mig hur jag skulle göra och det gjorde jag....och vips så funkade allting som vanligt igen. Han skulle titta förbi på lunchen och se så att allting var ok.

Trötta jag hade börjat fått huvudvärk så jag kröp ner i sängen igen och somnade om i ca 1.5 tim...härligt, härligt! Hade säkert kunnat sovit längre om det inte var för vår katt Snuttan som tyckte att det var dags för matte att kliva upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback