Sminka för reklamfilm för Haléns

Datum: 2011-10-17 Tid: 20:38:26
Klockan ringde klockan 05.00, gissa om morgontrötta Linda var trött?! Hur ska jag palla hela dagen?
Gjorde mig i ordning och tog mig in till Mariatorget där jag fick åka med mina kollegor från produktionsbolaget ut till Lidingö. Klockan 08.00 kom modellen för Haléns (berättar vem det är snart....). En supergullig och trevlig tjej som man har sett i många andra sammanhang, på bla tv.

Det var tre stycken olika "looker/styling" och resultatet får ni se på tv4 i november.

Haléns som har anlitat mig var mycket nöjda och glada över mitt jobb och ville gärna anlita mig igen. Vilket jag verkligen hoppas på. Trivdes verkligen i deras sällskap och hade en mycket bra och trevlig dag på jobbet. Timmarna bara sprang iväg, vilket det brukar göra när man har roligt. Allting flöt på jättebra och vi var t.o.m. färdiga före tidsschemat.

När jag kom hem så gick jag och köpte lite kinamat och satte mig framför tv´n och bara softade. Tog sedan ett långt och skönt bad innan det var dags att sova.

Tänk om alla arbetsdagar var som denna, ett skönt team att jobba med, positiv och glad stämning, allting rullar på, ingen stress och att man håller tidsschemat. Idag var en helt perfekt dag, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback