Nu är klänningen MIN!

Datum: 2011-05-25 Tid: 21:47:42
Hade tok ångest över om jag skulle åka in till stan och köpa klänningen som jag var och tittade på i början av veckan innan jag skulle åka norröver igen. Men så fick det bli =) Hoppade på t-banan in till stan, gick och köpte klänningen (känns jättebra, den kommer att bli supersnygg). Gick även förbi Make Up Store och köpte en ny ögonskugga "Satin" som jag tidigare på morgonen tappat i handfatet och den gick i tusen bitar, typiskt! Ett nytt läppstift från Face hann jag också få med mig. Samt 3 st baslinnen från H&M (1 vitt + 2 svarta).

Åkte från mitt Västertorp vid 14-tiden efter att ha blivit galen på en kaxig karl som parkerat in mig. Hade bilen utanför porten för att jag skulle ha närmare till bilen då jag hade en hel del packning som skulle med. Och när jag ska åka där ifrån så har någon idiot blockerat utfarten så jag kommer inte ut. Slog på tutan flera gånger, och efter 5 min rann tålamodet över........

Hade sällskap av min vän Helena i telefonen hela vägen tills det var dags för mitt batteri att dö. Lägligt att hon slutade jobba när jag skulle åka, annars blir det rätt långtråkigt att sitta ensam i en bil i ca 2.5 tim.

När jag anlände till Bollnäs så plockade jag upp mamma så åkte vi på Restaurang Roma och käkade middag. Åkte sedan upp till mormor och visade henne klänningen som hon ska få göra lite ändringar på. Sen så vore det ju inte helt fel om jag kunde hinna tappa några kilon innan det är dags att gå på bröllopet. Så nu får Magnus köra hårt med mig ;)
Svängde förbi Kvantum och handlade en mumsig och fräsch kycklingsallad med till lunch imorgon när det är dags att jobba igen.

När jag kom hem så fick det bli en lång dusch innan jag kröp ner i sängen där jag ligger nu. Snart dags att sova, imorgon börjar jag jobba redan kl 08.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback