Läkarbesök och shopping

Datum: 2011-01-19 Tid: 17:02:49
Idag har jag varit ledig, men för det så blev det ändå ingen sovmorgon =( Pappa och jag hade planerat att åka till Gävle en snabbis idag. Jag skulle förbi min hälsocentral och ta nya prover och hoppas på att få höja min dos av levaxin ännu mera så att det händer något.

När vi var klara där så åkte vi in till stan och kikade runt i några butiker. Jag var tvungen att köpa på mig en massa leggins och strumpbyxor på H&M och där hittade jag även en svart tunika att jobba i =) Nästa måste var att hitta ett par snygga skor med bekväm sula att stå upp och jobba i hela dagarna, och det lyckades jag också hitta =) Sedan var jag tvungen att ha lite smink från Make Up Store, ett nytt puder, en vit kajalpenna mm =) Tog en tripp in på Gina lite snabbt också och lyckades även där komma ut med en shoppingkassa innehållande ännu en svart tunkia att ha på jobbet. När jag gick förbi Body shop såg jag att de hade rea på min favvo body butter "papaya" så det fick också följa med hem + en showe gel i samma doft. Lite nytta behövde jag också köpa, så 3 st svarta pärmar och ett gäng med kulspetspennor hittade jag på Clas Ohlson.

Efter några timmar på stan så var det dags att äta lite. Jag käkade thaimat och pappa tog en kebabtallrik inne på 9.an gallerian.


Följde med pappa och handlade när vi kom tillbaka till Bollnäs och då köpte jag mig och Magnus en varsin semla till kvällen när vi ska ha myskväll framför tv´n =)

Nu sitter jag hemma och väntar på att älsklingen ska komma hem, han jobbade över lite idag. Men när han kommer hem så blir det tacos till middag plus att jag ska göra en lasagne så vi har lunch tills imorgon då vi båda ska jobba.

Ha en mysig kväll allihopa, för det ska jag ha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback