Fullt upp här uppe i norr

Datum: 2011-08-30 Tid: 09:38:15

Har haft fullt upp med en massa bröllop i sommar, nästan en brud varannan lördag. Det är verkligen jätteroligt att det går så himla bra med sminkandet även här uppe, det trodde jag inte när jag flyttade tillbaka. Men jag har verkligen fullt upp, jobb på Åhléns 75%, brud make up lite då och då, plus en hel del sminkjobb (tex reklamfilm) i Sthlm. Bättre kan man inte ha det, just nu känns det verkligen toppen med det mesta. Hus i Bollnäs, lägenhet i Sthlm, ett jobb på Åhléns där jag trivs jättebra och samtidigt kan jag kombinera det som frilans sminkös.

Lördagen den 30/7 var det dags för Jessica att bli fixad utav mig och Linnea i Järvö. Som de flesta andra brudar på sommaren så vill de ha lätta, fräscha, naturliga make uper och även denna Jessica. Sminkade henne i varma bruna och guldiga toner som passade henne väldigt bra. Håret blev en halvuppsättning med en virkad krona på toppen.

När jag var klar på salongen så kom Magnus och hans föräldrar till Järvsö så gick vi och åt middag på "Restaurang Condis". Jag åt en kyckling och bacon sallad med vitlöksbröd och mangoyoghurt, mums! Vädret var fantastiskt så det var riktigt härligt att sitta på deras uteservering och bara njuta och ha det trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback