Besök av Helena

Datum: 2011-04-06 Tid: 10:20:51
Igår vid lunchtid fick jag besök av min vän Helena. Jag fixade i ordning lite lunch till oss och sedan avslutade vi med en kopp te och några kakor. Hon var här i några timmar och det var riktigt trevligt med sällskap. Bara sitta och snacka en massa om allt och ingenting. Och som alltid går tiden väldigt fort när man har trevligt så det var dags för Helena att åka hem samtidigt som Magnus kom hem från jobbet.

Resten av dagen/kvällen så låg jag bara på soffan och tittade på tv och läste. Vi såg bla på "Kniven mot strupen" som vi båda tycker är ritkigt bra och roligt. Det är ju så sjukt att vissa restauranger ens får hålla på med mat, när det är så äckligt och skitigt där. Blä....tur att Alexander kommer och räddare dem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback