Min älskade pappa

Datum: 2010-03-30 Tid: 13:05:56

Usch i morse blev jag väckt kl 07.30 av att Pappa ringde och berättade att han hade kört av vägen. Han skulle ner till Sthlm i morse, men kom bara halvvägs till Gävle. Gissa om jag blev klarvaken då eller? Min pappa hade kört av vägen, det händer ju inte. Som tur var så hade han klarat sig bra, inga skador. Och det var det ju bästa och det viktigaste av allt! Ingenting får hända min pappa, världens bästa pappa! Men bilen gick det sämre med, den fick åka raka vägen med bergningsbilen till Bmw i Gävle och där fick pappa låna en hyrbil som han kan ha tills de vet hur de ska göra med den. Jag kunde absolut inte somna om sen, jag låg bara och tänkte på pappa, vad som kunde ha hänt honom osv.

Mår fortfarande i bra idag, jag mår fortfarande lite illa och har sjukt ont i magen. Så idag fick jag hoppa träningen och bara ta det lugnt hela förmiddagen medans Magnus var i väg och tränade och fixade lite.
Och när han kommer hem så ska vi packa bilen igen och sedan bär det av upp till Bollnäs för att tillbringa och fira påsken med världens bästa mamma och pappa!


Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Usch vännen, men vad skönt att det gick bra. Du får hälsa pappsen så mycket!!!! Hör av dig när du har tid att kika förbi lennström & co :) Ha en mysig påsk i Bollnäs. Puss puss...

2010-03-30 | 21:21:27
URL: http://trettipluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback