Im in love with Swebar`s

Datum: 2010-02-03 Tid: 14:49:47

Fick lite sovmorgon i morse...inget Magnus hade sagt, men när klockan ringde så var den 08.30 i stället för 07.30. Tror att Magnus var lite trött i morse, han somnade om flera gånger. Så då passade jag på att kliva upp och göra frukost på sängen till oss. Lite vardagsmys/lyx....I like!

Åkte sedan till Ica Kvantum för att storhandla, köpte några swebars från Dalblads (i´m in love), smaken choklad och choklad/banan är så goda. Nästan som godis fast jag äter den som ett snabbt mellanmål/måltidsersättare. En sån innehåller ca 200 cal.



Den ger en bra återhämtning efter träning i form av kolhydrater (fruktos och glukos) och protein (äggalbumin, mjölkprotein och vassleprotein) och lite fett. Swebar är även berikad med vitaminer och mineraler. Produkten har ett gi på 81, vilket innebär halvlångsam inlagring av energi.

När vi kom hem så kom vi inte in med bilen på våran parkering så jag lackade och ringde till sthlms stads parkeringbolag och bad dem komma hit och lappa alla bilar som står i vägen. YES! De ska de ha de j*vlarna.

Lagade lite chili con carne till Magnus och själv så åt jag proteinsmoothie och tonfiskröra....saknar verkligen varm mat. Men jag ska inte gnälla...på fre ska jag få äta varm och riktigt mat igen ;) Yipiii!!!

Nu har jag precis målat garderobens tre väggar en gång till och Magnus målade taket, så nu är det bara att vänta tills det har torkat och då är det dags att sätta upp den nya och grymt snygga tapeten. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback