Shopping till fest med tema "Sporty Chic"

Datum: 2009-09-09 Tid: 20:01:24

Hade en rätt jobbig kväll igår, mådde inte så bra. Tankarna snurrade och jag som är en riktigt grubblare låg och funderade och tänkte hela kvällen. Så det tog tid innan jag somnade, och så upp i tid idag för att träna. Men när jag satt och käkade frukost så kände jag mig inte alls på humör för det, kände mig låg, trött och seg.
Så i stället så åkte vi in till stan, jag och Magnus. För att få mig på bättre humör, lite shopping kan ju få vem som helst på bra humör.

Vi ska ju nämligen på fest på lördag, 2 tjejer som fyller 35 år och de ska ha tema på festen "Sporty Chic", så vi sprang runt på stan i flera timmar för att hitta något tills dess.
Käkade lite lunch på stan, skönt att få vila fötterna lite efter allt spring.
Hittade en hel del på bla American Apparel =)
När vi kom hem så provade jag allt, men det kändes så där....inte helt klockrent som jag trodde.
Och för att jag inte ska få panik på lördag och inte känna mig nöjd så åkte vi in till stan igen för att handla ett andra alternativ, i fall att =)
Så nu har jag 3 alternativ...hoppas bara att något utav dem ska kännas bra på lördag!

Alternativen är: 80-tal gympabrud, fotbollsdommare el formel1 brud.

Magnus fick sin nya mp3 idag...gissa vem som blev sotis? Mmmm Jag! Jag vill också ha en sån, även fast jag redan har en I.pod 30GB (vit) samt en I.pod Nano 4GB (rosa)....men den här var ju så söt och så snygg och så liten. Och så var den i min favoritfärg...rosa!
Får se om jag också skaffar mig en lika i framtiden =)



Ikväll är det fotboll på tv´n Sverige- Malta, efter det så är det Idol kl 21.00.
Antar att vi hinner med några avsnitt utav Hells Kitchen innan det är dags att sova.
Imorgon bär det i väg upp till Bollnäs efter ett pass på gymmet och ett besök hos "Smink och perukmakarn" på söder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback