Gör om mig

Datum: 2009-11-03 Tid: 14:26:07
Har skämtat många gånger med min Magnus om att han borde ha pluggat till plastikkirurg istället för sjukgymnast.
Att han då skulle kunna få ha mig som sin försökskanin, sin lilla provdocka. Då kunde han ha fixat lite här och där, och jag kunde ha fått drömkroppen jag drömmer om.

Hittade en rolig artikel igår i aftonbladet om en man som är plastikkirurg och har byggt om hela sin fru till "drömkvinna", han var inte nöjd med hur hon såg ut innan. Det ör som att vara gud sa han i en intervju =)

Reza Vossough, 48 har en klinik i Berlin var inte alls nöjd med sin 33-åriga flickvän Canys kropp. Men han gifte sig med henne ändå – eftersom han ”såg hennes potential”. Så han bestämde sig för att leka lite, göra några förändringar.

Fem år och åtta plastikoperationer senare är han äntligen nöjd med sin fru Canys.

1 600 gram sillikon från a-kupa till en f-kupa. (och jag har 800g)

Läpparna hade förstorats och ögonen hade formats om.

Hennes pannben har sänkts.

Magen och höfterna hade rensats på allt fett.

Oräkneliga mängder botox hade pumpats in i kroppen.

Sammanlagt kostade operationerna läkaren över 200 000 kronor.

Och den nya Cany som nu är en bikinmodell är nöjd med sitt nya utseende. När din man är en plastikkirurg är skalpellen din vän säger hon.

Tur att det finns andra som kan ordna det där när min pojkvän inte kan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback