Dags att åka hem igen....

Datum: 2008-11-30 Tid: 18:33:16
Söndagar borde egentligen vara toppendagar, men i mitt fall är det typ aldrig så. Antigen åker man ifrån någon man tycker väldigt mycket om el så åker någon du tycker väldigt mycket om ifrån dig =( Söndagar är ju vilo/mys-dagar, då man bara ska ta en lång promenad, laga något gott till kvällen, tända en massa ljus och krypa ner under täcket och kolla på en massa film el tv, bara mysa. Men jag får vänta ytterliggare ett tag på att få sånna söndagar =( När ska det bli min tur......Idag åkte vi ifrån mor o far o min katt Snuttan i Bollnäs, känns alltid lika tråkigt, sen var det raka spåret till Arlanda och där åkte min älskling ifrån migg =( Igen.......Borde egentligen vara glad, eftersom vi faktiskt fick 1.½vecka tillsammans pga allt flygstrul än bara 4 dagar. Men mycket vill ha mer brukar man säga. Svårt att inte villa det utav min babe.

Strul, strul, strul det gillar de på arlanda tror jag,, nu var det strul med Magnus flygbiljett, fick springa fram och tillbaka mellan två personer säkert 6 ggr innan allt var klart och Magnus precis höll på att missa sitt flyg. 13.07 sprang han upp för trappan för att sedan passera säkerhetskontrollen, hans plan skulle lyfta kl 13.25. Synd att han kom med =) hihi...nej då, han måste ju sköta sin studier, jag får tänka så. Han kommer ju faktisk snart tillbaka, om bara 16 dagar =( men då får vi 1 mån tillsammans, yipiiii!!!!

Hela bilresan från arlanda till Västertorp var en pina, tårarna bara sprutade, saknar honom redan......
Ringde därför upp Helena så att jag hade någon att döprata med, få lite annat att tänka på för en stund.
Hemma i Västertorp igen så bar jag upp alla grejer, sprang säkert upp och ner i trappan 5-6ggr för alla prylar jag hade....Asjobbigt, dålig kondis efter 3, snart 4veckors träningsvila =( Not good, so bad!
Åkte till Citygross i Kungens kurva för att handla lite mat, blev en del annat också, hittade 2 st silver klot (prydnadssaker), en svart ljusbricka med 5 st silverlyktor att ha ljus i, och en svart/vit julstjärna att ha i fönstret =) Tänkte julpynta och fixa hemma ikväll....få lite första adventmsyigt.
Så nu kan jag inte sitta här längre, dags att jobba........så jag kan få lite soft ikväll.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback