Julafton

Datum: 2012-01-02 Tid: 13:56:10
När familjen Larsson/Heed hade åkt så gjorde vi alla i ordning oss. Dukade om bordet, lagade det sista inför middagen osv. Pappa åkte och hämtade sin moster som kommer med tåget från Gävle, som ska fira jul med oss.



Innan det var dags att äta så gick jag och Magnus över till grannarna för att önska dem god jul och ge barnen deras julklappar. Gissa om de blev glada? =)

Vid 17.00 var det äntligen dags att få sätta sig vid bordet och njuta av allt som vi hade lagat. Åh så gott allting var, jag älskar verkligen julmat.






I väntan på att få hugga in på all härlig julmat



Pappar fixar det sista



Ett litet julkort på värd/värdinnan





God Jul från oss.......



I julklapp fick jag och Magnus en varsin resa till Thailand =) Den bästa julklappen ever......
Jag fick även en spa-weekend tillsammans med mamma
En ny, snygg och varm vinterjacka
2 st snygga resväskor att ha med oss på alla våra resor
Ny necessär och en ny sminkväska
En massa böcker

Vi har haft en fantastiskt, underbar, lugn och skön jul tillsammans med världens bästa föräldrar. Tack för allting kära mamma och pappa.
Längtar tills vi alla fyra ligger på varsin solstol i thailand och bara softar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback