Då var man ledig igen, vilken lyxvecka

Datum: 2011-09-02 Tid: 14:08:04

Redan fredag och jag är ledig igen, kan bero på att jag ska jobba både lördag och söndag. Idag fyller min kära kollega Lotta år, grattis till henne!
Väcktes i morse av att någon grannes villalarm satte igång. Man kan ju hoppas att larmet bara fick något fel och att de inte hade tjuvar på besök.

Äntligen så får jag och Magnus en morgon tillsammans, det är ju så mysigt att äta frukost tillsammans.
Klockan 11.00 dök pappa upp, han och Magnus skulle hinna med att spackla badrumstaket innan Magnus skulle åka och jobba. Själv så drog jag iväg och skulle träna men möttes av en låst dörr.....typiskt! Då öppnar inte gymmet för än kl 13.00 idag, varför? Jag vill träna NU!
Åkte hem och körde lite kondis här hemma i stället, men inte alls lika roligt.

Magnus har åkt och jobba, han jobbar till 20.30....so boring en fredag! Vad ska jag hitta på då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback