Stockholm

Datum: 2011-10-10 Tid: 21:00:44

Klev upp 06.30 för att klockan 08.00 hämta upp pappa och hans vän Stefan. De ska flyga till Tyskland så då fick de åka med mig eftersom jag ska ner till Sthlm idag. Det var pappa som körde hela vägen, från Bollnäs till Skavsta/Nyköping. Sen åkte jag hem till lägenheten och plockade in all packning innan jag gav mig iväg in till stan för att uträtta några ärenden inför morgondagens jobb.

Fick med mig lite nytt smink från Make Up Store och så hittade jag en snygg träningströja till Magnus. Ingenting till mig själv den här gången. Kände mig inte alls shoppingsugen, vet inte vad som var fel. Jag ska ju åka hit om 2 veckor igen och då kanske jag har mer shoppingsug ;)

Köpte med mig lite kinamat och åkte hem och packade allt smink inför imorgon. Tog ett varmt och skönt bad innan jag satte mig framför tv´n för att titta på "Ensam mamma söker" och snart är det "Svenska Hollywoodfruar" och sen väntar sängen.

Klockan 05.00 ska jag kliva upp imorgon för att infinna mig vid produktionsbolsgets studio vid 06.30. Ska samåka med dem ut till Lidingö där vi ska spela in en reklamfilm. Modellen ska vara på plats hos mig kl 08.00 för att få smink och hår fixat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback