Reklamfilmsinspelning Vällingby City Jul

Datum: 2011-11-14 Tid: 20:57:40
Idag fick jag inte lika lång sovmorgon, idag skulle jag nämligen vara på plats redan kl 08.30. Idag är det reklamfilmsinspelning för Vällingby City med samma härliga gäng som igår och nå en del nya "modeller". Dagen rullade på riktigt bra och klockan 17.00 var vi klara. Den här reklamfilmen för Vällingby kommer att börja rulla på tv´n i december (men dock bara i Sthlms län).

Några bilder från inspelningen.....




Magnus kom och hämtade mig utanför studion så åkte vi mot Barkaby för att kolla i lite butiker innan det var dags att åka hem till Bollnäs igen. Tyvärr så hittade vi ingenting, jag kände mig nog för trött och var inte alls på shoppinghumör för en gångs skull.
Stannade och käkade på vägen hem, sen så blev det raka vägen hem.

När vi kom hem så var det bums i säng då jag börjar jobba redan kl 09.50 imorgon på Åhléns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback